Szkoa Podstawowa w Rzeczycy Dugiej
Aktualności
23.06.2017.
Poznajemy Magiczne Ogrody w Janowcu i zwiedzamy Kazimierz Dolny Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Redaktor: Administrator
12.06.2017.
 W piątek, 9 czerwca 2017 r. „zerówka” i klasa pierwsza pod opieką swoich nauczycieli i rodziców wyruszyła na wycieczkę do Kazimierza Dolnego i Janowca. W Kazimierzu przeszliśmy promenadą nad Wisłą, gdzie mogliśmy zobaczyć pływające statki. Potem zwiedziliśmy rynek, na którym oglądaliśmy zabytkowe kamienice i kupiliśmy sobie pamiątki. Następnie ruszyliśmy w kierunku Janowca, gdzie wśród łąk, lasów i lessowych wąwozów znajduje się niezwykłe miejsce – Magiczne Ogrody.
Przekraczając bramę tego parku weszliśmy do niezwykłego świata, zamieszkałego przez tajemnicze istoty. Pod przewodnictwem „Wróżki” wędrowaliśmy wśród pachnących kwiatów i szumiących strumieni. Dzieci brały udział w grach i zabawach tematycznych opartych na aktywności fizycznej, poznawały świat angażując wszystkie swoje zmysły. Po zjedzeniu obiadu mogły bawić się na dowolnych placach zabaw i korzystać z różnych atrakcji. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy szczęśliwie do domu.
   tekst: E. Szwedo

Zmieniony ( 12.06.2017. )

« poprzedni artykuł   następny artykuł »